Aku Dan Kamu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aku Dan Kamu...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Label

Khamis, 9 Julai 2009

HARI BERTEMU PELANGGAN





Tentu pelikkan kenapa Rusma letak pelan nikan!ha.... Ini adalah pelan ofis Rusma yang terletak di Selayang Gombak. Tapi sebenarnya hari nie Ofis Rusma ada HARI BERTEMU PELANGGAN. So, ini hari amat ramailah orang yang datang. Ader beberapa jabatan lain yang turut sama menjayakan program ini iaitu JKR Gombak dan JPS Gombak. Acually, ini adalah program julung-julung kali diadakan di ofis...hehehe....Rusma x terlibat pun tapi setakat jaga ofis jerk!




By the way, ramai gak yang datang pada hari tu.ader yang nak complain, ada yang nak tanya dan x kurang juga ada yang mengadu masalah. Bak kata orang hari bertemu pelanggan ni adalah hari meraikan pelanggan kita yang selama ini menjadi tulang belakang ofis ni kan!




ha.... sebalum Rusma terlupa, di samping ofismate yang lain tengah bertugas, Rusma tabiklah kat urusetia yang selama ini bertungkus lumus bukan sahaja berjaya menganjurkan program ini malah siap ade cabutan bertuah lagi untuk kakitangan yang terlibat...xlah boring sangat kan!




korang penah rase x tetiba ade orang yang tidak dikenali datang kat korang dan tetiba jer suruh korang buka cabutan dan tetiba jerk korang menang hadia besar. Pasti korang penah rasa kan! Rusma pun hampir-hampir nak terkene...tapi yang bestnyer siap kate Rusma akan menang hadiah besar lagi. Aper lagi...terrrperanjat beruklah!tapi hati Rusma ader gak terdetik macam aku akan kene tipu jerk! so, Rusma dengar jerk dulu aper yang nak die goreng.ha! yang lagi menconfiuskan makcik ni lagik siap kene bayar RM 5k utk bayaran iklan!hai! kalu nak bagi tu bagi jer lah kan!. Aper lagi terus memasangkan plan utk melepaskan dirilah. Susah gak nak lepas sampai satu tahap nak kuar pi banklah kononnyer nak cucuk atm. Kebetulan lak atm x jauh dari situ. Pas tu aper lagi call lah adik Rusma utk conformationlah. ha! memang betul sangkaan Rusma. Ni memang kes nak tipulah. pas tu terus kata ngan orang tu Rusma nak ubah fikiran. Terus berubah muke die. Tapi nak wat cam ne, Rusma tetapkan kata yang Rusma x nak walaupun berbagai pujuk rayu yang datang. Selamat aku. The moral of the story ialah berfikir dulu sebelum bertindak kan!




bye....bye....bye.....









Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...