Aku Dan Kamu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aku Dan Kamu...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Label

Khamis, 28 Jun 2012

KURSUS....KURSUS...DAN KURSUS LAGI!

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.....


  Tetiba jer Rusma bagi salam kan!(tengah kesejukan bagaikan di dalam peti ais!)hehehe...  Hari ni Rusma datang lambat sket ke tempat kursus kerana pagi ni Rusma kene ambil darah di klinik. Sampai jer di klinik punyalah ramai orang dekat klinik tu! conform-conform parking susah nak dapat kan! so setelah 10 minit Rusma mencari parking akhirnya dapat juga parking...tapi jauh siket ler...huhuhu.....

    Selepas dapt parking dekat klinik tu, Rusma pun bergegaslah ke kaunter ambil darah...hm.... kalau bab ambil darah ni Rusma ni dah lali dah....dan tau yang Rusma akan bermasalah kerana urat Rusma ni kecil dan susah...(macam tak nak bagi darah jer kan!) dan oleh itu sebab susahlah sampai kedua-dua tangan Rusma di cucuk jarum(3 kali tu!)huhuhu....(sakit wo!)

  Selepas Ambil darah Rusma terus bergegaslah ke SUK, Shah Alam untuk menghadiri kursus 'MICROSOFT WORD'(jangan gelak tau! bukan tak reti tapi....ni yang advance punye k!)hm... Walaupun Rusma dah mahir dengan word ni tapi rupa-rupanye banyak lagi Rusma yang tak tau function-function yang ade di word nih!( serius beb! banyak function yang dapat memudahkan kerja...huhuhu!!) tak ramai pun dalam kelas Rusma tapi meriahla jugak..Oh ya! lupa pulak... Sebenarnya Rusma baru jer balik dari kursus di INSTUN...(1 minggu lah tak masuk ofis!) dan minguu ni baru masuk 2 hari datang ofis kene pulak kursus lagi di Shah Alam... jawabnye minggu depanlah masuk ofis...(jangan marah yek kengkawan!)

  Rindu pulak Rusma bile dah lame tak masuk ofis. Rindu dengan keriuhan ofis yang tak henti-henti gelak dari pagi sampai petang....huhuhu.... rrrr.... dekat Shah Alam pulak Rusma melayani dunia Rusma sendirila...melayari internet ker...update blog ker...buka email ker atau layan lagu-lagu korea....(ape lagi yang Rusma nak buat kan!)

  Oklah! panjang pulak Rusma celoteh kan!(celoteh ke?) nanti kalu Rusma rajin Rusma coret lagi k! akhir skali.......

"LALUILAH KEHIDUPAN INI DENGAN CERIA...."

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...