Aku Dan Kamu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aku Dan Kamu...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Label

Isnin, 12 Julai 2010

PENGALAMAN YANG TAK DAPAT RUSMA LUPAKAN.....(ANTARA KERJA GILER!)

10 Julai 2010
Hai Semua....
Hm... Hari ni Rusma Seronok sangat sebab Rusma baru balik dari kursus ari tu... Pas tu makcik (Nana) ajak keluar dengan dia pergi jamuan makan-makan (ala-ala open house tapi versi sebelum raya...hihihih...!!!) di rumah dekan makcik ni.. Huh! banyak jugak makanan yang dihidangkan.. Antaranya kuew tiaw basah dan goreng ada, nasi beriani ada, kuih mueh ade dan menu utama kambing bakar... siap sekor kambing golek lagi! Tapi Rusma tak makan kambing..(giler...pitam Rusma nanti!)
Lepas selesainyer jamuan tu, Rusma dan Nana mula- mula cadang-cadang nak pergi Putrajaya ade pesta bunga....skali kitarang sesat...alih-alih kitarang pergi PAS (Plaza Alam Sentral tau!) Mula ingat nak belikan wallet untuk adik Rusma... Kebetulan di situ ade uji bakat rancangan Pilih Kasih. Rusma ni takdelah teringin pun nak pergi uji bakat tetapi atas cabaran oleh makcik ni, rusma pun daftarlah dan cuba-cuba menguji bakat diri sendiri.... Korang nak tau..!! Rusma terpilih untuk saringan kedua. Tapi Rusma tak tau bila saringan tersebut tau!(memang kerja giler!) Jika ade berita nanti Rusma coretkan di sini tau!
Itulah pengalaman Rusma yang tak dapat Rusma lupakan. Ape-ape pun Rusma doakan yang terbaik saja untuk rusma dan semua.... di sini rusma sertakan gambar-gambar untuk tatapan semua.... Apa yang penting sekali.... 'LALUILAH KEHIDUPAN INI DENGAN CERIA'.....


Gambar Rusma berposing di dalam kereta sebelum bertolak ke PAS


Gambar Rusma bersama Artis masa uji bakat ....


Gambar 'bukti' nombor uji bakat Rusma

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...